Celem konkursu, tak jak w poprzednich edycjach, jest promowanie wysokich standardów obsługi klienta oraz tworzenie między administracją skarbową a przedsiębiorcą  relacji charakteryzujących się wzajemną życzliwością i profesjonalizmem.
W  tegorocznej edycji tytuł „Urzędu Skarbowego Przyjaznego Przedsiębiorcy” otrzymało 61 urzędów, wskazanych przez przedsiębiorców. Ocenie podlegały jakość obsługi podatnika przez urząd, łatwość komunikacji oraz kompetencje pracowników. Podobnie, jak w latach ubiegłych, Urzędy Skarbowe oceniane były na podstawie sumy punktów przyznanych przez przedsiębiorców w wypełnionej ankiecie konkursowej. Ankiety oceniające urzędy były przesyłane do Kanclerzy Lóż Regionalnych BCC, którzy koordynowali konkurs na szczeblu regionalnym. W tym roku na konkurs wpłynęło ponad 15 tysięcy ankiet.
Wyróżnione urzędy skarbowe otrzymały  tytuł „Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy – 2011”. Prawo używania tytułu przysługuje przez rok, tj. do czasu rozstrzygnięcia następnej edycji konkursu.
Dyplomy przedstawicielom najlepszych Urzędów wręczali: Maciej Grelowski, przewodniczący Rady Głównej BCC i Andrzej Parafianowicz, wiceminister finansów, generalny inspektor kontroli skarbowej.
- To już drugi tytuł dla naszego urzędu i jestem z tego bardzo dumna. To miłe, że przedsiębiorcy doceniają nasz trud" – powiedziała PAP naczelniczka Urzędu Skarbowego Kraków-Nowa Huta Barbara Stanuch. - Urząd skarbowy nie musi być miejscem nieprzyjaznym. Tak naprawdę wszystko zależy od ludzi – powiedziała PAP naczelniczka Urzędu Skarbowego w Trzebnicy Janina Rogala.

Więcej: Urząd Skarbowy Przyjazny Przedsiębiorcy - Laureaci 2011