Przepraszamy za zaistniałą sytuację.
Aby zapewnić naszym Klientom bezpieczeństwo pracy współpracujemy ze sprawdzonymi i renomowanymi dostawcami, liderami w swoich branżach. Jednakże ostatnie wydarzenia pokazały nam, że musimy podjąć dodatkowe działania w celu zagwarantowania ciągłości świadczenia usług. Rozpoczęliśmy już prace nad ulepszeniem systemów i procedur by zapobiec podobnym sytuacjom w przyszłości. Jesteśmy zdeterminowani dostarczać najwyższą jakość usług żeby wspierać naszych Klientów w codziennej pracy.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji w każdej sprawie. Zachęcamy do kontaktu pod numerem 801 044 545 oraz e-mailowo pomoc.techniczna@wolterskluwer.pl .

W imieniu zarządu Wolters Kluwer SA
Włodzimierz Albin
Prezes Zarządu Wolters Kluwer SA

Informacja od firmy T-Mobile Polska SA, dostawcy infrastruktury technicznej Wolters Kluwer SA

Szanowni Państwo
Jako dostawca infrastruktury technicznej dla firmy Wolters Kluwer SA jesteśmy odpowiedzialni za kolokację serwerów, na których działają serwisy informacji prawnej Wolters Kluwer. W ostatnich dniach dotknięci zostaliśmy awarią platformy wirtualizacyjnej, która miała istotny wpływ na działanie serwisów. Z tego powodu część serwisów Wolters Kluwer była czasowo niedostępna. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu eliminacji możliwości wystąpienia takich sytuacji w przyszłości.

W imieniu T-Mobile Polska SA
Piotr Wieczorkiewicz
Dyrektor Departamentu - B2B Delivery