Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017.

ROZPORZĄDZENIE
PREZESA RADY MINISTRÓW
z dnia 14 marca 2017 r.
w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1068 oraz z 2017 r. poz. 60) zarządza się, co następuje:
§  1. 
1. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:
1)
AK-B/m - ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo;
2)
AK-H/m - ankieta koniunktury gospodarczej - handel;
3)
AK-I/p - ankieta koniunktury gospodarczej - inwestycje;
4)
AK-P - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł;
5)
AK-R - ankieta koniunktury w gospodarstwie rolnym;
6)
AK-U/m - ankieta koniunktury gospodarczej - usługi;
7)
B-01 - sprawozdanie o sprzedaży produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych;
8)
B-02 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych;
9)
B-05 - sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na budowę i zgłoszeniach z projektem budowlanym budowy obiektów budowlanych;
10)
B-06 - meldunek o budownictwie mieszkaniowym;
11)
B-07 - sprawozdanie o budynkach mieszkalnych i mieszkaniach w budynkach niemieszkalnych oddanych do użytkowania;
12)
B-08 - sprawozdanie o budynkach niemieszkalnych, zbiorowego zamieszkania oraz domach letnich oddanych do użytkowania;
13)
B-09 - sprawozdanie o nakładach na budowę nowych budynków mieszkalnych oddanych do użytkowania;
14)
BS - sprawozdanie ze sprzedaży usług związanych z obsługą działalności gospodarczej;
15)
C-01 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów i usług;
16)
C-01b - sprawozdanie o cenach producentów robót budowlano-montażowych;
17)
C-02-10 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych (z wyłączeniem grupy "owoce" i "warzywa"), napojów bezalkoholowych i alkoholowych oraz wyrobów tytoniowych;
18)
C-02-11 - notowania cen detalicznych owoców i warzyw;
19)
C-02-13 - notowania cen detalicznych artykułów żywnościowych, napojów bezalkoholowych i alkoholowych w zakładach gastronomicznych;
20)
C-02-30 - notowania cen detalicznych nieżywnościowych towarów konsumpcyjnych;
21)
C-02-40 - notowania cen detalicznych usług konsumpcyjnych;
22)
C-02-50 - notowania cen detalicznych towarów i usług niekonsumpcyjnych;
23)
C-02-91 - notowania cen detalicznych jednolitych w kraju;
24)
C-02-92 - notowania cen detalicznych towarów konsumpcyjnych zakupywanych przez Internet;
25)
C-03 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych;
26)
C-04 - sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach;
27)
C-05 - sprawozdanie o cenach towarów w handlu zagranicznym;
28)
C-06 - sprawozdanie o cenach producentów usług;
29)
C-06/RU - sprawozdanie o cenach producentów usług związanych z zatrudnieniem;
30)
CBSG/01 - badanie podmiotów małych;
31)
DG-1 - meldunek o działalności gospodarczej;
32)
załącznik do meldunku DG-1 dla przedsiębiorstw budowlanych;
33)
DNU-K - kwartalne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług;
34)
DNU-R - roczne sprawozdanie o międzynarodowej wymianie usług;
35)
F-01/dk - kwartalne sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
36)
F-01/I-01 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz o nakładach na środki trwałe;
37)
F-01/s - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych;
38)
F-01/o - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół i innych placówek oświatowych;
39)
F-02/dk - roczne sprawozdanie o finansach instytucji kultury;
40)
F-03 - sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych;
41)
załącznik do sprawozdań F-03, SP i SG-01 - środki trwałe, dotyczący nakładów na środki trwałe służące ochronie środowiska i gospodarce wodnej oraz uzyskanych efektów rzeczowych;
42)
F-03dp - sprawozdanie o drogach publicznych i obiektach mostowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową;
43)
F-03m - sprawozdanie o urządzeniach i budowlach melioracji podstawowych i szczegółowych nieobejmowanych wartościową ewidencją księgową;
44)
FDF - formularz działalności finansowej;
45)
G-01 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów;
46)
G-02a - sprawozdanie bilansowe nośników energii;
47)
G-02b - sprawozdanie bilansowe nośników energii i infrastruktury ciepłowniczej;
48)
G-02g - sprawozdanie o infrastrukturze, odbiorcach i sprzedaży gazu z sieci;
49)
G-02o - sprawozdanie o cieple ze źródeł odnawialnych;
50)
G-03 - sprawozdanie o zużyciu nośników energii;
51)
G-04 - sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin;
52)
G-06 - sprawozdanie o odpadach nadających się do recyklingu;
53)
GP - sprawozdanie statystyczne dla grup przedsiębiorstw;
54)
H-01a - sprawozdanie o działalności sklepów, aptek i stacji paliw;
55)
H-01g - sprawozdanie o sieci placówek gastronomicznych;
56)
H-01/k - kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych;
57)
H-01s - sprawozdanie o sprzedaży detalicznej i hurtowej;
58)
H-01w - sprawozdanie o sieci handlowej;
59)
H-02n - sprawozdanie o dostawach nawozów dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
60)
H-02p - sprawozdanie o dostawach pasz dla zwierząt przez jednostki produkcyjne oraz importerów;
61)
I-01 - sprawozdanie o nakładach na środki trwałe;
62)
IF - instrumenty finansowe przedsiębiorstw niefinansowych;
63)
K-01 - sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej;
64)
K-02 - sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej;
65)
K-03 - sprawozdanie biblioteki;
66)
K-05 - sprawozdanie z działalności wystawienniczej;
67)
K-06 - sprawozdanie z produkcji filmowej;
68)
K-07 - sprawozdanie z działalności centrum kultury, domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy;
69)
K-08 - sprawozdanie kina;
70)
K-09 - sprawozdanie z organizacji imprez masowych;
71)
K-10 - sprawozdanie z działalności na rynku dzieł sztuki i antyków;
72)
KFT-2 - sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego;
73)
KT-1 - sprawozdanie o wykorzystaniu turystycznego obiektu noclegowego;
74)
KT-2 - wykorzystanie turystycznego obiektu noclegowego;
75)
KZ - sprawozdanie podmiotów z kapitałem zagranicznym;
76)
KZZ - sprawozdanie podmiotów posiadających jednostki zagraniczne;
77)
L-01 - sprawozdanie o lasach publicznych (bez lasów gminnych i wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa); załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-01;
78)
L-02 - sprawozdanie o zadrzewieniach;
79)
L-03 - sprawozdanie o lasach prywatnych (osób fizycznych i prawnych); załącznik do działów 1 i 2 sprawozdania L-03;
80)
LOT-1 - sprawozdanie o transporcie lotniczym;
81)
ŁT-1kkp - sprawozdanie o abonentach ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej i o telefonii stacjonarnej;
82)
ŁT-5 - sprawozdanie o środkach technicznych w zakresie radiodyfuzji i abonentach platform cyfrowych;
83)
ŁT-10 - sprawozdanie o ruchomej publicznej sieci telekomunikacyjnej;
84)
M-06 - sprawozdanie o wodociągach, kanalizacji i wywozie nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezodpływowych;
85)
M-09 - sprawozdanie o wywozie i przetwarzaniu odpadów komunalnych;
86)
OD-1 - żłobki i kluby dziecięce;
87)
OS-1 - sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających;
88)
OS-3 - sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń;
89)
OS-4 - sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych;
90)
OS-5 - sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich;
91)
OS-6 - sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych);
92)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 1 do działu 1 sprawozdania;
93)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 2a do działu 2 sprawozdania;
94)
OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu; załącznik nr 2b do działów 3 i 4 sprawozdania;
95)
OS-29/k - kwestionariusz o kosztach bieżących poniesionych na ochronę środowiska i gospodarkę wodną;
96)
P-01 - sprawozdanie o produkcji;
97)
P-02 - meldunek o produkcji wyrobów i zapasach;
98)
PL-1 - sprawozdanie o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym;
99)
PNT-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R);
100)
PNT-01/a - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) oraz o środkach alokowanych na prace badawcze i rozwojowe w jednostkach rządowych i samorządowych;
101)
PNT-01/s - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych;
102)
PNT-02 - sprawozdanie o innowacjach w przemyśle;
103)
PNT-02/u - sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług;
104)
PNT-05 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie nanotechnologii;
105)
PNT-06 - sprawozdanie o działalności w dziedzinie nanotechnologii w przedsiębiorstwach;
106)
PS-01 - sprawozdanie instytucjonalnej pieczy zastępczej oraz placówek wsparcia dziennego;
107)
PS-02 - sprawozdanie rodzinnej pieczy zastępczej;
108)
PS-03 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej;
109)
R-04 - sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej;
110)
R-05Sz - sprawozdanie o powierzchni upraw, plonach i zbiorach;
111)
R-06 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych i pozostałych według użytkowania;
112)
R-08 - sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej;
113)
załącznik nr 1 do R-08 - sprawozdanie o powierzchni upraw ogrodniczych pod osłonami;
114)
R-09U - sprawozdanie o wielkości ubojów zwierząt gospodarskich;
115)
R-09W - sprawozdanie o wylęgach drobiu;
116)
R-10M - meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych;
117)
R-10Ma - meldunek o skupie niektórych gatunków owoców;
118)
R-10S - sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych;
119)
R-CT - notowania cen targowiskowych ważniejszych produktów rolnych;
120)
R-CzBR - czerwcowe badanie rolnicze;
121)
RF-01 - kwartalne statystyczne sprawozdanie o aktywach i pasywach finansowych;
122)
RF-02 - sprawozdanie o stanie należności i zobowiązań;
123)
RF-03 - sprawozdanie jednostek sektora instytucji rządowych i samorządowych;
124)
R-r-oz - badanie plonów zbóż ozimych;
125)
R-r-pw - badanie plonów niektórych ziemiopłodów rolnych;
126)
R-r-s - badanie sadów według gatunków i odmian;
127)
R-r-z - badanie plonów ziemniaków;
128)
R-r-zb - badanie plonów zbóż oraz rzepaku i rzepiku;
129)
R-ZW-B - badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu oraz produkcji zwierzęcej;
130)
R-ZW-S - badanie pogłowia świń oraz produkcji żywca wieprzowego;
131)
S-10 - sprawozdanie o studiach wyższych;
132)
S-11 - sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów i doktorantów;
133) 1
 S-12 - sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich, doktoratach oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych;
133a) 2
 SFU-OZ - wybrane dane ze sprawozdań finansowych oddziałów zagranicznych zakładów ubezpieczeń działających w Polsce;
134)
SG-01 - statystyka gminy: samorząd i transport;
135)
SG-01 - statystyka gminy: leśnictwo i ochrona środowiska;
136)
SG-01 - statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
137)
załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: gospodarka mieszkaniowa i komunalna;
138)
SG-01 - statystyka gminy: środki trwałe; załącznik do sprawozdania SG-01 statystyka gminy: środki trwałe;
138a) 3
 SOF-5 - sprawozdanie o współpracy, zarządzaniu i działalności informacyjnej wybranych organizacji non profit;
138b) 4
 SOF-5SN - załącznik do sprawozdania SOF-5 dla stowarzyszeń zrzeszających przedstawicieli mniejszości narodowych, etnicznych lub cudzoziemców;
139)
SP - roczna ankieta przedsiębiorstwa;
140)
SP-3 - sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw;
141)
SSI-01 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach;
142)
SSI-02 - sprawozdanie o wykorzystaniu technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach sektora finansowego;
143)
ST-P - statystyka powiatu: samorząd i transport;
144)
ST-W - statystyka województwa: samorząd i transport;
145)
T-02 - sprawozdanie o usługach w transporcie, poczcie i telekomunikacji;
146)
T-04 - sprawozdanie o towarowym transporcie drogowym zarobkowym;
147)
T-06 - sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym;
148)
T-08 - sprawozdanie o przewozach morską i przybrzeżną flotą transportową;
149)
T-09 - sprawozdanie o morskiej i przybrzeżnej flocie transportowej;
150)
T-10 - sprawozdanie o obrotach ładunkowych oraz długości nabrzeży w portach morskich;
151)
T-11/k - sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej;
152)
T-11/u - sprawozdanie o taborze żeglugi śródlądowej;
153)
TD-E - kwestionariusz tygodniowy o przewozach ładunków pojazdem samochodowym;
154)
TDI - sprawozdanie o transporcie drogowym intermodalnym;
155)
TFI - sprawozdanie o wyniku finansowym towarzystwa funduszy inwestycyjnych;
156)
TK-1 - sprawozdanie o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego;
157)
TK-2 - sprawozdanie o przewozach ładunków transportem kolejowym;
158)
TK-2a - sprawozdanie o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;
159)
TK-3 - sprawozdanie o przewozach pasażerów transportem kolejowym;
160)
TK-3a - sprawozdanie o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym;
161)
TK-4 - sprawozdanie o pracy taboru kolejowego;
162)
TK-5 - sprawozdanie o sieci kolejowej i dworcach kolejowych;
163)
TK-6 - sprawozdanie o taborze kolejowym;
164)
TK-7 - sprawozdanie o wypadkach kolejowych;
165)
TTI - sprawozdanie o terminalach transportu intermodalnego;
166)
TWS-1 - sprawozdanie o długości dróg wodnych śródlądowych i liczbie śluzowań;
167)
Z-03 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach;
168)
Z-05 - badanie popytu na pracę;
169)
Z-06 - sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy;
170)
Z-10 - sprawozdanie o warunkach pracy;
171)
ZD-2 - sprawozdanie z działalności leczniczej zakładów lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
172)
ZD-3 - sprawozdanie z ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
173)
ZD-4 - sprawozdanie z pomocy doraźnej i ratownictwa medycznego;
174)
ZD-5 - sprawozdanie apteki i punktu aptecznego;
175)
Z-KS - karta statystyczna strajku;
176)
Z.l.MRiRW - dopłaty dla rolników z tytułu Jednolitej Płatności Obszarowej, Uzupełniającej Płatności Obszarowej, Przejściowej Płatności Uzupełniającej.
2. 
Określa się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:
1)
AP-01 - statystyczna ankieta przedsiębiorstw z kapitałem publicznym;
2)
AW-01 - statystyczna ankieta wyznaniowa;
3)
BR-01 - książeczka budżetu gospodarstwa domowego;
4)
BR-01a - badanie budżetów gospodarstw domowych. Karta statystyczna gospodarstwa domowego;
5)
BR-01b - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacja o udziale w badaniu;
6)
BR-04 - badanie budżetów gospodarstw domowych. Informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym;
7)
BRG - badanie mchu granicznego pojazdów i osób;
8)
BRGp - badanie ruchu granicznego osób przekraczających granicę pieszo;
8a) 5
 EU-SILC-G - europejskie badanie warunków życia ludności. Kwestionariusz gospodarstwa domowego;
8b) 6
 EU-SILC-I - europejskie badanie warunków życia ludności. Kwestionariusz indywidualny;
9)
KGD - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów). Kwestionariusz respondenta;
10)
PDP - podróż do Polski;
11)
PKZ - uczestnictwo w podróżach krajowych/zagranicznych;
12)
SSI-10G - wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych;
13)
SSI-10I - wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w gospodarstwach domowych;
14)
ZD - ankieta, badanie aktywności ekonomicznej ludności w 2017 roku;
14a) 7
 ZD-R - pracujący na własny rachunek - ankieta modułowa BAEL;
15)
ZG - kartoteka gospodarstwa domowego, badanie aktywności ekonomicznej ludności.
3. 
Wzory formularzy sprawozdawczych i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 1 do rozporządzenia.
4. 
Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, są określone w załączniku nr 2 do rozporządzenia.
§  2. 
1. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw budownictwa, planowania i zagospodarowania przestrzennego oraz mieszkalnictwa:
1)
GUGiK-1.00 - sprawozdanie o mapie zasadniczej;
2)
GUGiK-1.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o mapie zasadniczej z danych powiatowych GUGiK-1.00;
3)
GUGiK-2.00 - sprawozdanie o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu;
4)
GUGiK-2.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu z danych powiatowych GUGiK-2.00;
5)
GUGiK-3.00 - sprawozdanie o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji;
6)
GUGiK-3.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o katastrze nieruchomości oraz jego modernizacji z danych powiatowych GUGiK-3.00;
7)
GUGiK-4.00 - sprawozdanie o szczegółowej osnowie geodezyjnej;
8)
GUGiK-4.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o szczegółowej osnowie geodezyjnej z danych powiatowych GUGiK-4.00;
9)
GUGiK-5.00 - sprawozdanie o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-l:5000;
10)
GUGiK-5.0 - wojewódzkie zestawienie zbiorcze o bazie danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000 z danych powiatowych GUGiK-5.00;
11)
GUGiK-6.00 - sprawozdanie w zakresie zbierania danych dotyczących ewidencji miejscowości, ulic i adresów;
12)
GUNB-1 - obiekty budowlane oddane do użytkowania;
13)
GUNB-2 - nakazy rozbiórki obiektów budowlanych;
14)
PZP-1 - lokalne planowanie i zagospodarowanie przestrzenne.
2. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw energii:
1)
GAZ-1 - sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym;
2)
GAZ-2 - sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń;
3)
GAZ-3 - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstw gazowniczych;
4)
G-09.1 - sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym;
5)
G-09.2 - sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla;
6)
G-09.3 - sprawozdanie o wydobyciu i obrocie węglem brunatnym;
7)
G-09.4 - sprawozdanie o imporcie i przywozie (nabyciu wewnątrzunijnym) węgla kamiennego;
8)
G-09.5 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wynikach z działalności w górnictwie węgla kamiennego;
9)
G-09.6 - sprawozdanie o zatrudnieniu, wydajności, płacach i przepracowanym czasie pracy w górnictwie węgla kamiennego;
10)
G-09.7 - sprawozdanie o inwestycjach w górnictwie węgla kamiennego;
11)
G-09.8 - sprawozdanie o płatnościach publicznoprawnych i cywilnoprawnych realizowanych przez górnictwo węgla kamiennego oraz o strukturze zobowiązań i należności górnictwa węgla kamiennego;
12)
G-09.9 - sprawozdanie o zasobach węgla kamiennego;
13)
G-09.10 - sprawozdanie o skutkach środowiskowych działalności górnictwa węgla kamiennego;
14)
G-09.11 - sprawozdanie o odmetanowywaniu i zagospodarowaniu metanu pochodzącego z kopalń węgla kamiennego;
15)
G-10.m - miesięczne dane o energii elektrycznej;
16)
G-10.1k - sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej;
17)
G-10.1(w)k - sprawozdanie o działalności elektrowni wodnej/elektrowni wiatrowej;
18)
G-10.2 - sprawozdanie o działalności elektrowni cieplnej zawodowej;
19)
G-10.3 - sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej i ciepła elektrowni (elektrociepłowni) przemysłowej;
20)
G-10.4(D)k - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się dystrybucją energii elektrycznej;
21)
G-10.4(Ob)k - sprawozdanie przedsiębiorstwa energetycznego prowadzącego obrót energią elektryczną;
22)
G-10.4(P)k - sprawozdanie o działalności operatora systemu przesyłowego elektroenergetycznego;
23)
G-10.5 - sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych;
24)
G-10.6 - sprawozdanie o mocy i produkcji energii elektrycznej w instalacji odnawialnego źródła energii;
25)
G-10.7 - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw energetycznych zajmujących się dystrybucją energii elektrycznej;
26)
G-10.7(P) - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć;
27)
G-10.8 - sprawozdanie o sprzedaży/dostawie oraz zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału terytorialnego;
28)
G-11e - sprawozdanie o cenach energii elektrycznej według kategorii standardowych odbiorców końcowych;
29)
G-11g - sprawozdanie o cenach gazu ziemnego według kategorii standardowych odbiorców końcowych;
30)
G-11n - sprawozdanie o cenach produktów naftowych i biopaliw;
31)
MG-15 - produkcja i sprzedaż w koksownictwie;
32)
MG-16 - zużycie węgla koksowego;
33)
MG-17 - bilans koksu;
34)
MG-18 - zatrudnienie według wieku w koksownictwie;
35)
MG-19 - zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie;
36)
MG-20 - nakłady inwestycyjne w koksownictwie;
37)
MG-21 - import węgla koksowego do produkcji koksu;
38)
RAF-1 - sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej;
39)
RAF-2 - sprawozdanie o produkcji, obrocie, zapasach oraz o infrastrukturze magazynowej i przesyłowej ropy naftowej, produktów naftowych i biopaliw.
3. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw gospodarki morskiej:
1)
MG/NZ - sprawozdanie o nowych zamówieniach;
2)
MG/NZ/D - sprawozdanie o nowych zamówieniach;
3)
MG/PZ - sprawozdanie o portfelu zamówień;
4)
MG/PZ/D - sprawozdanie o portfelu zamówień;
5)
MG/PZR - sprawozdanie o portfelu zamówień na remonty statków;
6)
MG/SZ - sprawozdanie z budowy statków;
7)
MG/RS - sprawozdanie z remontów statków.
4. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw kultury i ochrony dziedzictwa narodowego:
1)
KK-1 - roczne sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach;
2)
KN-1 - działalność archiwalna.
5. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw nauki:
1)
MN-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej w dziedzinie biotechnologii;
2)
MN-02 - sprawozdanie o działalności w dziedzinie biotechnologii w przedsiębiorstwach.
6. 
Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej: PM-1 - roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.
7. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw pracy:
1)
MRPiPS-01 - sprawozdanie o rynku pracy;
2)
załącznik nr 1 do sprawozdania MRPiPS-01 - bezrobotni oraz poszukujący pracy według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy;
3)
załącznik nr 2 do sprawozdania MRPiPS-01 - bezrobotni według rodzaju działalności ostatniego miejsca pracy, poszukujący pracy oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej;
4)
załącznik nr 3 do sprawozdania MRPiPS-01 - bezrobotni oraz wolne miejsca pracy i miejsca aktywizacji zawodowej według zawodów i specjalności;
5)
załącznik nr 4 do sprawozdania MRPiPS-01 - poradnictwo zawodowe, szkolenie bezrobotnych i poszukujących pracy, staż i przygotowanie zawodowe dorosłych, kształcenie ustawiczne pracowników;
6)
załącznik nr 5 do sprawozdania MRPiPS-01 - bezrobotni oraz poszukujący pracy zamieszkali na wsi według czasu pozostawania bez pracy, wieku, poziomu wykształcenia i stażu pracy;
7)
załącznik nr 6 do sprawozdania MRPiPS-01 - formy wsparcia klientów urzędów pracy;
8)
załącznik nr 7 do sprawozdania MRPiPS-01 - bezrobotni według gmin;
9)
załącznik nr 8 do sprawozdania MRPiPS-01 - umowy z agencjami zatrudnienia, programy specjalne, programy regionalne, Program Aktywizacja i Integracja, zlecanie działań aktywizacyjnych;
10)
MRPiPS-02 - sprawozdanie o przychodach i wydatkach Funduszu Pracy;
11)
załącznik do sprawozdania MRPiPS-02 - efektywność programów na rzecz promocji zatrudnienia;
12)
MRPiPS-04 - sprawozdanie o wydawanych zezwoleniach na pracę cudzoziemców w RP;
13)
MRPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;
14)
MRPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy;
15)
MRPiPS-07 - sprawozdanie o osobach niepełnosprawnych bezrobotnych i poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu.
8. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw zabezpieczenia społecznego:
1)
MRPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej - pieniężnych, w naturze i usługach;
2)
MRPiPS-05 - sprawozdanie o placówkach zapewniających całodobową opiekę i wsparcie.
9. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rolnictwa:
1)
ZŚOR - ankieta o zużyciu środków ochrony roślin;
2)
RRW-1 - sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin;
3)
RRW-1 - sprawozdanie z badania zużycia środków ochrony roślin;
4)
RRW-3 - sprawozdanie z realizacji zadań w zakresie nadzoru weterynaryjnego, organizacji i stanu kadr w Inspekcji Weterynaryjnej;
5)
RRW-5 - sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów, w których produkowane są produkty pochodzenia zwierzęcego;
6)
RRW-6 - sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt i mięsa;
7)
RRW-7 - sprawozdanie o chorobach zakaźnych zwierząt;
8)
RRW-17 - sprawozdanie z inseminacji krów i jałowic;
9)
RRW-18 - sprawozdanie o liczbie porcji nasienia knurów wprowadzonych do obrotu.
10. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rozwoju wsi:
1)
RRW-2 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi;
2)
RRW-8 - sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa;
3)
RRW-9 - sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych;
4)
RRW-10 - sprawozdanie ze stanu ilościowego oraz utrzymania wód i urządzeń melioracji wodnych;
5)
RRW-11 - sprawozdanie z realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów;
6)
RRW-12 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków z należności, opłat rocznych i innych wymienionych w ustawie;
7)
RRW-12 - sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej.
11. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rybołówstwa:
1)
RRW-19 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych statku rybackiego;
2)
RRW-20 - sprawozdanie o wynikach ekonomicznych zakładu przetwórstwa rybnego;
3)
RRW-22 - zestawienie dotyczące powierzchni stawów rybnych oraz ilości ryb wyprodukowanych w stawach rybnych i innych urządzeniach służących do chowu lub hodowli;
4)
RRW-23 - zestawienie dotyczące gospodarki rybackiej prowadzonej w publicznych śródlądowych wodach powierzchniowych płynących.
12. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw rynków rolnych:
1)
RRW-26 - sprawozdanie miesięczne ze skupu mleka oraz produkcji przetworów mlecznych;
2)
RRW-27 - sprawozdanie ze skupu surowców oraz produkcji przetworów mlecznych;
3)
RRW-28 - sprawozdanie kwartalne o produkcji, zapasach i rozdysponowaniu alkoholu etylowego.
13. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:
1)
MS-DB1 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w jednostkach sądownictwa powszechnego;
2)
MS-DB3 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w instytutach naukowych resortu sprawiedliwości;
3)
MS-DB5 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w zakładach dla nieletnich;
4)
MS-DB6 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń Ministerstwa Sprawiedliwości;
5)
MS-DB7 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury;
6)
MS-Kom23 - sprawozdanie z czynności komornika;
7)
MS-Not24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych;
8)
MS-OZSS-25 - sprawozdanie z działalności Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów;
9)
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych;
10)
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych;
11)
MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych;
12)
MS-S1e - sprawozdanie w sprawach cywilnych, prawa pracy i gospodarczych w elektronicznym postępowaniu upominawczym;
13)
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
14)
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
15)
MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
16)
MS-S5 wojsk. - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
17)
MS-S5 wojsk. - sprawozdanie w sprawach karnych i wykroczeniowych;
18)
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej;
19)
MS-S6 - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji według właściwości rzeczowej;
20)
MS-S6 wojsk. - sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (według właściwości rzeczowej);
21)
MS-S7 - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia;
22)
MS-S7 wojsk. - sprawozdanie z orzecznictwa w sprawach o wykroczenia;
23)
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
24)
MS-S10 - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
25)
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
26)
MS-S10 wojsk. - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej;
27)
MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
28)
MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
29)
MS-S11/12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
30)
MS-S16/18 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych i nieletnich;
31)
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych;
32)
MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych;
33)
MS-S19k - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony konkurencji, regulacji energetyki, telekomunikacji i transportu kolejowego;
34)
MS-S19z - sprawozdanie w sprawach z zakresu ochrony wspólnotowych znaków towarowych i wspólnotowych wzorów przemysłowych;
35)
MS-S20KRS - sprawozdanie w sprawach rejestrowych (według właściwości rzeczowej);
36)
MS-S20KW - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych;
37)
MS-S20UN - sprawozdanie w sprawach upadłościowych i restrukturyzacyjnych (według właściwości rzeczowej);
38)
MS-S20z - sprawozdanie w sprawach rejestrowych w zakresie Rejestru Zastawów (według właściwości rzeczowych);
39)
MS-S28 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego;
40)
MS-S40 - sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej;
41)
MS-S40 - sprawozdanie z działalności kuratorskiej służby sądowej;
42)
MS-ZK-2 - miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych;
43)
MS-ZK-6 - sprawozdanie o nauczaniu skazanych;
44)
MS-ZK-7 - sprawozdanie z działania więziennej służby zdrowia;
45)
MS-ZK-8 - sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa;
46)
MS-ZN26p - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym;
47)
MS-ZN26s - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich;
48)
MS-ZN27p - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym;
49)
MS-ZN27s - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich.
14. 
Określa się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, ustalonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonego przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego: EN-1 - sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia stacjonarne i niestacjonarne.
15. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw środowiska:
1)
OŚ-2a - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie badań powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami;
2)
OŚ-2b - sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektorów ochrony środowiska;
3)
OŚ-2c - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie pomiarów hałasu i pól elektromagnetycznych;
4)
OŚ-3 - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem;
5)
OŚ-4g - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu gminy pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
6)
załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4g - obliczanie nadwyżki dochodów budżetu gminy pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
7)
OŚ-4p - sprawozdanie z gospodarowania dochodami budżetu powiatu pochodzącymi z opłat i kar środowiskowych, przeznaczonymi na finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
8)
załącznik nr 1 do sprawozdania OŚ-4p - obliczanie nadwyżki dochodów budżetu powiatu pochodzących z opłat i kar środowiskowych, podlegającej przekazaniu na rzecz wojewódzkiego funduszu ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
9)
OŚ-4/r - roczne sprawozdanie z wpływów z tytułu opłat za korzystanie ze środowiska oraz z redystrybucji tych wpływów;
10)
OŚ-4w - sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
11)
OŚ-4w/n - sprawozdanie z gospodarowania wojewódzkim funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej/Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej;
12)
OŚ-26 - zestawienie udokumentowanych zasobów wód podziemnych i wyników prac hydrogeologicznych;
13)
OŚ-27 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych w zakresie wyłączenia gruntów leśnych.
16. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych:
1)
MSWiA-29 - sprawozdanie o pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
2)
MSWiA-30 - sprawozdanie o specjalistach pracujących w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
3)
MSWiA-32 - sprawozdanie z działalności ambulatoryjnej samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej MSWiA;
4)
MSWiA-33 - sprawozdanie z działalności zakładu długoterminowej, stacjonarnej opieki zdrowotnej MSWiA;
5)
MSWiA-34 - sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej;
6)
MSWiA-35 - sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;
7)
MSWiA-36 - sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;
8)
MSWiA-36a - sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;
9)
MSWiA-38 - sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego;
10)
MSWiA-39 - sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;
11)
MSWiA-41 - sprawozdanie z działalności profilaktycznej;
12)
MSWiA-42 - sprawozdanie z działalności ambulatoriów;
13)
MSWiA-43 - sprawozdanie z działalności szpitala ogólnego i szpitala specjalistycznego;
14) 8
 MSWiA-44 - sprawozdanie z działalności Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa MSWiA;
15)
MSWiA-45 - sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, stacjonarnych zakładów rehabilitacji leczniczej;
16)
MSWiA-46 - sprawozdanie ze zużycia krwi i jej składników w samodzielnych publicznych zakładach opieki zdrowotnej MSWiA;
17)
MSWiA-47a - sprawozdanie z działalności sanitarno-epidemiologicznej.
17. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez ministra właściwego do spraw zdrowia:
1)
MZ-03 - sprawozdanie o finansach samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej;
2)
MZ-06 - sprawozdanie z realizacji profilaktycznej opieki zdrowotnej nad uczniami w szkołach;
3)
MZ-10A - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty;
4)
MZ-10B - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu pielęgniarki i położnej;
5)
MZ-10C - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu farmaceuty;
6)
MZ-10D - sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu diagnosty laboratoryjnego;
7)
MZ-11 - sprawozdanie o działalności i pracujących w ambulatoryjnej opiece zdrowotnej;
8)
MZ-13 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc;
9)
MZ-14 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej;
10)
MZ-15 - sprawozdanie z działalności jednostki lecznictwa ambulatoryjnego dla osób z zaburzeniami psychicznymi, osób uzależnionych od alkoholu oraz innych substancji psychoaktywnych;
11)
MZ-19 - sprawozdanie z działalności zespołu/oddziału leczenia środowiskowego/domowego;
12)
MZ-24 - roczne sprawozdanie o przerwaniach ciąży wykonanych w placówkach ambulatoryjnej opieki zdrowotnej;
13)
MZ-29 - sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego;
14)
MZ-29A - sprawozdanie o działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie długoterminowej opieki zdrowotnej;
15)
MZ-30 - sprawozdanie podmiotu wykonującego działalność leczniczą w zakresie psychiatrycznej opieki stacjonarnej;
16)
MZ-35 - sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy;
17)
MZ-35A - sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących;
18)
MZ-35B - sprawozdanie z działalności podmiotu wykonującego działalność leczniczą realizującego świadczenia z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami;
19)
MZ-42 - sprawozdanie z działalności regionalnego centrum krwiodawstwa i krwiolecznictwa;
20)
MZ-45 - sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego;
21)
MZ-45A - sprawozdanie z zatrudnienia;
22)
MZ-46 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej;
23)
MZ-48 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku;
24)
MZ-49 - sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej i promocji zdrowia;
25)
MZ-50 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy;
26)
MZ-52 - sprawozdanie z zakresu higieny radiacyjnej;
27)
MZ-53 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży;
28)
MZ-54 - roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych;
29)
MZ-55 - okresowy, dzienny meldunek o zachorowaniach i podejrzeniach zachorowań na grypę;
30)
MZ-56 - dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne, zakażeniach i zatruciach, zgłoszonych w okresie sprawozdawczym;
31)
MZ-57 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości;
32)
MZ-58 - roczne sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne według stanu zaszczepienia, płci, wieku oraz miejsca zamieszkania;
33)
MZ-88 - sprawozdanie o pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
34)
MZ-88 A - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranej kadry medycznej w administracji i szkołach wyższych;
35)
MZ-89 - sprawozdanie o specjalistach pracujących w podmiotach wykonujących działalność leczniczą;
36)
MZ/N-1a - karta zgłoszenia nowotworu złośliwego;
37)
MZ/Szp-11 - karta statystyczna szpitalna ogólna;
38)
MZ/Szp-11B - karta statystyczna psychiatryczna;
39)
PARPA-G1 - sprawozdanie z działalności samorządów gminnych w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych.
18. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego:
1)
KNF-02 - sprawozdanie statystyczne o działalności ubezpieczeniowej zakładów ubezpieczeń/reasekuracji;
2)
KNF-03 - sprawozdanie statystyczne powszechnych towarzystw emerytalnych.
19. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prezesa Narodowego Banku Polskiego:
1)
NBP-NK/B - ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - biur;
2)
NBP-NK/H - ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - handlowych;
3)
NBP-NK/M - ankieta dotycząca nieruchomości komercyjnych - magazynów;
4)
NBP-NM/RP - ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych - rynek pierwotny;
5)
NBP-NM/RW - ankieta dotycząca nieruchomości mieszkaniowych - rynek wtórny.
20. 
Określa się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, prowadzonych przez Prokuratora Krajowego:
1)
PK-DB4 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i wynagrodzeń w powszechnych jednostkach organizacyjnych prokuratury;
2)
PK-P1CA - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach cywilnych i administracyjnych;
3)
PK-P1K - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w sprawach karnych;
4)
PK-P1N - sprawozdanie z działalności powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury w zakresie nadzoru służbowego sprawowanego przez prokuratora nadrzędnego w sprawach karnych, cywilnych i administracyjnych.
21. 
Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1-20, są określone w załączniku nr 3 do rozporządzenia.
§  3. 
1. 
Określa się wzory zestawień tabelarycznych, ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017, przekazywanych Prezesowi Głównego Urzędu Statystycznego:
1)
ŁP-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym;
2)
ŁP-2 - zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie placówek pocztowych;
3)
ŁP-3 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji;
4)
ŁP-4 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie operatorów pocztowych, usługach i placówkach pocztowych, operatorów poza operatorem wyznaczonym;
5)
ŁT-6 - zestawienie tabelaryczne z danymi o stacjonarnej publicznej sieci telekomunikacyjnej oraz o usługach dostępu do sieci Internet;
6)
ŁT-7 - zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie radiokomunikacji oraz o abonentach w sieciach telekomunikacyjnych innych niż wykorzystywane do rozpowszechniania rozsiewczego naziemnego lub rozsiewczego satelitarnego (w sieciach kablowych);
7)
MT-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra;
8)
PERN-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych;
9)
TL-1 - zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanych statków powietrznych w ULC;
10)
TWA - wykaz armatorów, którzy posiadają tabor żeglugi śródlądowej;
11)
WINS - wykaz inwestorów (innych niż indywidualni - realizujący budynki mieszkalne na własne potrzeby - oraz fundacje, kościoły i związki wyznaniowe), którzy oddali do użytkowania nowe budynki mieszkalne;
12)
Z.2.GIJHARS - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach chmielu, odmianach, liczbie plantacji i plantatorów;
13)
Z.3.ARR - dane zbiorcze o powierzchni i zbiorach buraków cukrowych przeznaczonych do produkcji cukru;
14)
Z.4.IERiGŻ-PIB - bilans ryb i owoców morza;
15)
ZOŚ-1 - zestawienie tabelaryczne w zakresie sztucznych zbiorników wodnych;
16)
ZOŚ-2 - zestawienie tabelaryczne w zakresie wyższych szczytów w pasmach górskich i największych głębokości na obszarze morskich wód wewnętrznych oraz wód terytorialnych (morza terytorialnego);
17)
ZOŚ-3 - zestawienie tabelaryczne w zakresie najgłębszych i najdłuższych jaskiń;
18)
ZOŚ-4 - zestawienie tabelaryczne monitoring zasobów eksploatacyjnych wód podziemnych, zasobów wód leczniczych, termalnych i solanek;
19)
ZOŚ-5 - zestawienia tabelaryczne o zasobach wód powierzchniowych;
20)
ZOŚ-6 - zestawienia tabelaryczne w zakresie jakości osadów dennych rzek i jezior, w tym zawartość metali ciężkich i związków organicznych;
21)
ZOŚ-7 - zestawienie tabelaryczne "Rodzinne ogrody działkowe";
22)
ZOŚ-8 - zestawienie tabelaryczne "Stan pszczelarstwa w Polsce".
2. 
Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w ust. 1, są określone w załączniku nr 4 do rozporządzenia.
§  4. 
Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

ZAŁĄCZNIKI

ZAŁĄCZNIK Nr  1  9  

ZAŁĄCZNIK Nr  2  10  

ZAŁĄCZNIK Nr  3  11  

ZAŁĄCZNIK Nr  4

1 § 1 ust. 1 pkt 133 zmieniony przez § 1 pkt 1 lit. a tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
2 § 1 ust. 1 pkt 133a dodany przez § 1 pkt 1 lit. a tiret drugie rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
3 § 1 ust. 1 pkt 138a dodany przez § 1 pkt 1 lit. a tiret trzecie rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
4 § 1 ust. 1 pkt 138b dodany przez § 1 pkt 1 lit. a tiret trzecie rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
5 § 1 ust. 2 pkt 8a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
6 § 1 ust. 2 pkt 8b dodany przez § 1 pkt 1 lit. b tiret pierwsze rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
7 § 1 ust. 2 pkt 14a dodany przez § 1 pkt 1 lit. b tiret drugie rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
8 § 2 ust. 16 pkt 14 zmieniony przez § 1 pkt 2 rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r.
9 Załącznik nr 1 zmieniony przez § 1 pkt 3 rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r. Zmiany nie zostały naniesione na tekst.
10 Załącznik nr 2 zmieniony przez § 1 pkt 4 rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r. Zmiany nie zostały naniesione na tekst.
11 Załącznik nr 3 zmieniony przez § 1 pkt 5 rozporządzenia z dnia 12 stycznia 2018 r. (Dz.U.2018.332) zmieniającego nin. rozporządzenie z dniem 12 lutego 2018 r. Zmiany nie zostały naniesione na tekst.

Zmiany w prawie

Małżonkowie zapłacą za 2023 rok niższy ryczałt od najmu

Najem prywatny za 2023 rok rozlicza się według nowych zasad. Jedyną formą opodatkowania jest ryczałt od przychodów ewidencjonowanych, według stawek 8,5 i 12,5 proc. Z kolei małżonkowie wynajmujący wspólną nieruchomość zapłacą stawkę 12,5 proc. dopiero po przekroczeniu progu 200 tys. zł, zamiast 100 tys. zł. Taka zmiana weszła w życie w połowie 2023 r., ale ma zastosowanie do przychodów uzyskanych za cały 2023 r.

Monika Pogroszewska 27.03.2024
Ratownik medyczny wykona USG i zrobi test na COVID

Mimo krytycznych uwag Naczelnej Rady Lekarskiej, Ministerstwo Zdrowia zmieniło rozporządzenie regulujące uprawnienia ratowników medycznych. Już wkrótce, po ukończeniu odpowiedniego kursu będą mogli wykonywać USG, przywrócono im też możliwość wykonywania testów na obecność wirusów, którą mieli w pandemii, a do listy leków, które mogą zaordynować, dodano trzy nowe preparaty. Większość zmian wejdzie w życie pod koniec marca.

Agnieszka Matłacz 12.03.2024
Jak zgłosić zamiar głosowania korespondencyjnego w wyborach samorządowych

Nie wszyscy wyborcy będą mogli udać się osobiście 7 kwietnia, aby oddać głos w obwodowych komisjach wyborczych. Dla nich ustawodawca wprowadził instytucję głosowania korespondencyjnego jako jednej z tzw. alternatywnych procedur głosowania. Przypominamy zasady, terminy i procedurę tego udogodnienia dla wyborców z niepełnosprawnością, seniorów i osób w obowiązkowej kwarantannie.

Artur Pytel 09.03.2024
Tabletka "dzień po" bez recepty - Sejm uchwalił nowelizację

Bez recepty dostępny będzie jeden z hormonalnych środków antykoncepcyjnych (octan uliprystalu) - zakłada uchwalona w czwartek nowelizacja prawa farmaceutycznego. Wiek, od którego tabletka będzie dostępna bez recepty ma być określony w rozporządzeniu. Ministerstwo Zdrowia stoi na stanowisku, że powinno to być 15 lat. Wątpliwości w tej kwestii miała Kancelaria Prezydenta.

Katarzyna Nocuń 22.02.2024
Data 30 kwietnia dla wnioskodawcy dodatku osłonowego może być pułapką

Choć ustawa o dodatku osłonowym wskazuje, że wnioski można składać do 30 kwietnia 2024 r., to dla wielu mieszkańców termin ten może okazać się pułapką. Datą złożenia wniosku jest bowiem data jego wpływu do organu. Rząd uznał jednak, że nie ma potrzeby doprecyzowania tej kwestii. A już podczas rozpoznawania poprzednich wniosków, właśnie z tego powodu wielu mieszkańców zostało pozbawionych świadczeń.

Robert Horbaczewski 21.02.2024
Standardy ochrony dzieci. Placówki medyczne mają pół roku

Lekarz czy pielęgniarka nie będą mogli się tłumaczyć, że nie wiedzieli komu zgłosić podejrzenie przemocy wobec dziecka. Placówki medyczne obowiązkowo muszą opracować standardy postępowania w takich sytuacjach. Przepisy, które je do tego obligują wchodzą właśnie w życie, choć dają jeszcze pół roku na przygotowania. Brak standardów będzie zagrożony grzywną. Kar nie przewidziano natomiast za ich nieprzestrzeganie.

Katarzyna Nocuń 14.02.2024
Metryka aktu
Identyfikator:

Dz.U.2017.837

Rodzaj: Rozporządzenie
Tytuł: Określenie wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2017.
Data aktu: 14/03/2017
Data ogłoszenia: 26/04/2017
Data wejścia w życie: 11/05/2017