Komunikat

Drodzy Użytkownicy

W dniu 10 stycznia 2012 r. nastąpiła zmiana sposobu logowania do Forum LEX w związku z wprowadzeniem nowego systemu autoryzacji. Zmiana ma na celu podniesienie bezpieczeństwa danych użytkowników.

Forum LEX

Widok kombinacyjny Płaski widok Widok drzewa
RE: Pomysł na biznes
toggle
Hej, chciałabym stworzyć swoją własną stronę internetową, połączoną z ofertą sprzedaży. Jestem krawcową i od kilku lat mam swój zakład w którym szyję sukienki na wymiar. Specjalizuję się również w sukniach do tańca towarzyskiego, także mam spory ruch. Jestem z Wrocławia i kompletnie nie znam się na tworzeniu stron internetowych. Potrzebuję więc dobrej firmy, która zaprojektuje mi wszystko i zrobi to dobrze. W necie natknęłam się na stronę firmy, która oferuje swoje usługi informatyczne.
studiosoftware.pl
Czy ktoś z was z nimi współpracował? Macie jakieś opinie na ich temat?
Nie wiem w zasadzie czy powinnam otwierać biznes internetowy? Czy dam sobie radę z prowadzeniem strony, czy takie firmy pomagają później w jej obsłudze?
Flag Flag
09.06.16 13:04 jako odpowiedź na Olaf P.
fajny pomysł, musisz po prostu do nich zadzwonić i o wszystko dopytać poprosić o wycenę itp, ale z tego co się orientuje to firmy oferują opiekę nad stronkami
Flag Flag
17.06.16 21:41 jako odpowiedź na Natalia Woś.
Myślę, że strona internetowa pracowni krawieckiej powinna umożliwiać jej obsługę bez konieczności wołania za każdym razem o pomoc informatyków. Głównie powinna być możliwość wklejania i usuwania fotografii oferowanych sukien (a może nawet krótkich filmów), aby strona spełniała funkcję reklamową. Firma informatyczna wskazana w pytaniu ma swoją stronę internetową, na której pokazują to co wykonali dla kilku swoich klientów, ale jest to dość skromny zestaw. Zatem albo nie mają się czym chwalić, albo nie mają czasu na własną reklamę.
Flag Flag
31.01.17 11:43 jako odpowiedź na Olaf P.
To fakt, że branża internetowa bardzo dobrze się rozwija.