Samoocena kontroli zarządczej w praktyce
Czy o samoocenie kontroli zarządczej wiadomo już wszystko? Cykliczny, funkcjonujący od lat proces powinien wydawać się pozbawiony zasadniczych problemów. Bardzo często sprawia on jednak kłopoty. Co gorsza - jeszcze częściej jest tylko wykonaniem biurokratycznego obowiązku posiadania stosownej dokumentacji. Jak sprawić, aby samoocena kontroli zarządczej przyniosła wymierny efekt dla organizacji urzędu oraz kierownictwa jednostki?
Odpowiednie zaangażowanie pracowników kluczowe dla pozyskania niezbędnych opinii
Zrozumienie czym jest proces samooceny kontroli zarządczej jest oczywiście podstawą do tego, aby samoocena przyniosła właściwe efekty, które trwale będą służyły zarówno kierownictwu, pracownikom, jak i nawet obywatelom załatwiającym w urzędzie swoje sprawy.
Odpowiednie zaangażowanie pracowników jest jednym z kluczowych warunków efektywności procesu samooceny. Wyrażenie swoich opinii jest podstawą do formułowania wniosków o tym co działa nieprawidłowo oraz jak można ten stan naprawić.
Dlaczego samoocena nie zawsze przynosi spodziewane efekty?
Dowiedz się jak sprawić, aby samoocenę kontroli zarządczej przeprowadzić sprawnie i efektywnie - jak z tego procesu wyciągnąć pozytywne konsekwencje i potrzebne informacje. Zapisz się na szkolenie Samoocena kontroli zarządczej w praktyce, które poprowadzi specjalistka w sprawach kontroli zarządczej Pani Patrycja Szulin.
Szkolenie odbędzie się 19 marca o godzinie 10:00.
Product manager administracja publiczna