LEX Compliance RODO

Oprogramowanie do systemowego zarządzania ochroną danych osobowych
  • rozbudowany system list kontrolnych
  • prowadzenie rejestrów
  • zarządzanie naruszeniami

Więcej

  • rozbudowany system list kontrolnych
  • prowadzenie rejestrów
  • zarządzanie naruszeniami

Mniej

Testuj przez 1 dzień za darmo do końca roku za darmo przez {{ product.free_acces_time_period }} dni za darmo Testuj
Wybierz liczbę stanowisk
  • O programie

LEX Compliance RODO

zaawansowane i jednocześnie łatwe w obsłudze oprogramowanie, dzięki któremu Twoja organizacja będzie efektywnie i zgodnie z prawem zarządzać danymi osobowymi.

 

Oprogramowanie powstało z myślą o osobach odpowiedzialnych za ochronę danych osobowych w:

  • administracji publicznej (m.in. w samorządach, oświacie, podmiotach leczniczych),
  • przedsiębiorstwach (średnich i dużych firmach),
  • kancelariach prawnych.
Medica

Na czym polega wyjątkowość nowego programu opracowanego przez Wolters Kluwer Polska?

 

LEX Compliance RODO to unikalne na rynku rozwiązanie, ponieważ łączy bazę informacji prawnej w postaci list pytań kontrolnych (tzw. checklist) z oprogramowaniem, które automatyzuje badanie zgodności procesów z RODO.

 

Poznaj Twoje 6 korzyści! Dzięki LEX Compliance RODO:

 

  • 1

    Przeprowadzisz badanie zgodności z prawem przy wykorzystaniu list pytań kontrolnych

  • 2

    Zautomatyzujesz proces zgłaszania i zarządzania naruszeniami

  • 3

    Sprawnie i bez błędów przygotujesz rejestry wymagane przez RODO

  • 4

    Stworzysz własne listy pytań kontrolnych do nowych wewnętrznych procedur

  • 5

    Zyskasz wsparcie w przypadku kontroli, skargi lub sprawy sądowej

  • 6

    Łatwo dostosujesz program do struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa lub organów administracji wraz z jednostkami podległymi

Przykładowe procesy w LEX Compliance RODO

 

Proces I – cykliczne badania zgodności z RODO

  • Wysłanie zadania z listą pytań kontrolnych
  • Otrzymanie sprawozdania z badań
  • Zdiagnozowanie obszarów niezgodności
  • Wysłanie zadania z planem naprawczym do wybranych oddziałów/działów



Proces II – zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych. Tworzenie rejestru naruszeń.

  • Zgłoszenie naruszenia ochrony danych osobowych
  • Automatyczny zapis zgłoszenia w Rejestrze naruszeń
  • Powiadomienie Inspektora Ochrony Danych Osobowych
  • Przekazanie informacji do organu nadzoru



Proces III – prowadzenie rejestrów dokumentujących spełnianie obowiązków.

  • Rejestr czynności przetwarzania
  • Rejestr udostępnień i zapytań
  • Rejestr dokumentów powierzenia
  • Rejestr upoważnień
  • Rejestr naruszeń
  • Rejestru ocen skutków wpływu na prywatność



 

Liczba dostępów: {{price_list.display_value}}
{{price_list.month_price_promotion_netto}} zł netto/m-c
{{price_list.month_price_netto}} zł netto/m-c
{{price_list.month_price_promotion_brutto}} zł brutto/m-c
{{price_list.price_promotion_netto}} zł netto/rok
{{price_list.price_netto}} zł netto/rok
{{price_list.price_promotion_brutto}} zł brutto/rok
RABAT -{{ price_list.discount }} %