Nowy wymiar komunikacji w urzędzie!

LEX Alert Urzędowy

Program umożliwiający tworzenie i rozsyłanie biuletynu/newslettera wewnętrznego przygotowanego specjalnie dla danego JST.

Nowy wymiar komunikacji w urzędzie!

Czym jest LEX Alert Urzędowy ?

Jest to innowacyjny program online, dzięki któremu jednostki samorządu terytorialnego otrzymują gotowe, eksperckie treści o zmianach w prawie, które mogą być wysłane w postaci własnego newslettera.

LEX Alert Urzędowy pozwala skutecznie komunikować się z urzędnikami i jednostkami podległymi oraz dostarcza szybkiej i rzetelnej informacji o nowych przepisach.

To narzędzie, dzięki któremu stworzysz nowoczesny biuletyn dla własnego urzędu z newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer Polska lub dodasz swoje własne.

W LEX Alert Urzędowy urzędy ot...

Najważniejsze korzyści LEX Alert Urzędowy:

Platforma do wewnętrznej komunikacji w urzędzie

Platforma do wewnętrznej komunikacji w urzędzie

Wiele urzędów boryka się ze sprawnym przekazywaniem informacji wewnętrznej, a szczególnie dotyczącej ciągle zmieniającego się prawa powszechnego, jak i regulacji wewnętrznych. Samorządowcy poszukują więc rozwiązań, które pozwolą im skutecznie komunikować się ze swoimi pracownikami.

LEX Alert Urzędowy to przyjazna w obsłudze platforma, która umożliwia tworzenie i rozsyłanie – przygotowanego specjalnie dla danego JST – biuletynu/newslettera wewnętrznego.

Wiedza o zmianach legislacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem

Wiedza o zmianach legislacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem

LEX Alert Urzędowy dostarcza informacje o zmianach w prawie z odpowiednim wyprzedzeniem. To ułatwia pracownikom komórek organizacyjnych zapoznanie się z nimi przed wejściem zmian w życie.

Dzięki temu mają oni wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do nowych wymogów prawnych oraz na wdrożenie niezbędnych zmian w pracy.

Wzrost świadomości prawnej pracowników

Wzrost świadomości prawnej pracowników

Dzięki regularnym newsom dotyczącym zmian w prawie, napisanym prostym i zrozumiałym językiem, pracownicy urzędu będą na bieżąco informowani o nowych przepisach.

To pozwoli na lepsze zrozumienie obowiązujących zasad i właściwe ich stosowanie w codziennej pracy.

Zapewnienie zgodności z prawem (compliance)

Zapewnienie zgodności z prawem (compliance)

Systematyczne informowanie pracowników o zmianach w prawie przyczyni się do szybszego wdrażania nowych obowiązków. Po drugie, zwiększy poziom zgodności funkcjonowania urzędu z obowiązującymi przepisami. Przełoży się to na niższe ryzyko wystąpienia nieprawidłowości, błędów czy naruszeń prawnych.

Jak to działa ?

W kilku krokach jak stworzyć swój biuletyn:

W kilku krokach jak stworzyć swój biuletyn:

  1. Stwórz biuletyn z newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer lub własnych.
  2. Nadaj tytuł biuletyny oraz dowolnie edytuj jego treść. Dodaj kolory oraz logo urzędu.
  3. Zweryfikuj listę odbiorców oraz sprawdź jak wygląda Twoja wiadomość na różnych urządzeniach.
  4. Wyślij. Gotowe!