LEX Alert Urzędowy
Program umożliwiający tworzenie i rozsyłanie biuletynu/newslettera wewnętrznego przygotowanego specjalnie dla danego JST.
Czym jest LEX Alert Urzędowy ?
Jest to innowacyjny program online, dzięki któremu jednostki samorządu terytorialnego otrzymują gotowe, eksperckie treści o zmianach w prawie, które mogą być wysłane w postaci własnego newslettera.
LEX Alert Urzędowy pozwala skutecznie komunikować się z urzędnikami i jednostkami podległymi oraz dostarcza szybkiej i rzetelnej informacji o nowych przepisach.
To narzędzie, dzięki któremu stworzysz nowoczesny biuletyn dla własnego urzędu z newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer Polska lub dodasz swoje własne.
W LEX Alert Urzędowy urzędy ot...
Najważniejsze korzyści LEX Alert Urzędowy:
Platforma do wewnętrznej komunikacji w urzędzie
Wiele urzędów boryka się ze sprawnym przekazywaniem informacji wewnętrznej, a szczególnie dotyczącej ciągle zmieniającego się prawa powszechnego, jak i regulacji wewnętrznych. Samorządowcy poszukują więc rozwiązań, które pozwolą im skutecznie komunikować się ze swoimi pracownikami.
LEX Alert Urzędowy to przyjazna w obsłudze platforma, która umożliwia tworzenie i rozsyłanie – przygotowanego specjalnie dla danego JST – biuletynu/newslettera wewnętrznego.
Wiedza o zmianach legislacyjnych z odpowiednim wyprzedzeniem
LEX Alert Urzędowy dostarcza informacje o zmianach w prawie z odpowiednim wyprzedzeniem. To ułatwia pracownikom komórek organizacyjnych zapoznanie się z nimi przed wejściem zmian w życie.
Dzięki temu mają oni wystarczająco dużo czasu na przygotowanie się do nowych wymogów prawnych oraz na wdrożenie niezbędnych zmian w pracy.
Wzrost świadomości prawnej pracowników
Dzięki regularnym newsom dotyczącym zmian w prawie, napisanym prostym i zrozumiałym językiem, pracownicy urzędu będą na bieżąco informowani o nowych przepisach.
To pozwoli na lepsze zrozumienie obowiązujących zasad i właściwe ich stosowanie w codziennej pracy.
Zapewnienie zgodności z prawem (compliance)
Systematyczne informowanie pracowników o zmianach w prawie przyczyni się do szybszego wdrażania nowych obowiązków. Po drugie, zwiększy poziom zgodności funkcjonowania urzędu z obowiązującymi przepisami. Przełoży się to na niższe ryzyko wystąpienia nieprawidłowości, błędów czy naruszeń prawnych.
Jak to działa ?
W kilku krokach jak stworzyć swój biuletyn:
- Stwórz biuletyn z newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer lub własnych.
- Nadaj tytuł biuletyny oraz dowolnie edytuj jego treść. Dodaj kolory oraz logo urzędu.
- Zweryfikuj listę odbiorców oraz sprawdź jak wygląda Twoja wiadomość na różnych urządzeniach.
- Wyślij. Gotowe!