Upadłość konsumencka w 2022 r. - problemy i praktyka - bezpłatne szkolenie
Pandemia, galopująca inflacja, wzrost stóp procentowych - te wszystkie czynniki przyczyniają się do problemów z wypłacalnością osób fizycznych. Celem polepszenia swojej i tak trudnej sytuacji jest ogłoszenie upadłości konsumenckiej. Upadłość konsumencka w latach 2021 i 2022 pobija rekord za rekordem.
Według raportu Centralnego Ośrodka Informacji Gospodarczej w 2022 r. nastąpił spadek zgłoszonych upadłości konsumencki względem roku 2021, ale też w dalszym ciągu liczba wniosków o zgłoszenie upadłości jest wysoka.
Co więcej, w dniu 1 grudnia 2021 r. weszły w życie przepisy nowelizujące dotychczasowy kształt postępowań upadłościowych, w tym tego dedykowanego dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej (tzw. upadłość konsumencka). Od tej daty powyższe postępowania obsługiwane są za pośrednictwem systemu teleinformatycznego - Krajowego Rejestru Zadłużonych.
Wszystko to powoduje, że trudno połapać się w zmianach. Dlatego też serdecznie zapraszam na bezpłatne szkolenie.
Bezpłatne szkolenie
W toku bezpłatnego szkolenia, które odbędzie się 17 maja 2022 r. o godz. 10:00 prelegent Bartosz Sierakowski przedstawi:
- najważniejsze zmiany w prawie,
- skutki zmian,
- pierwsze doświadczenia płynące ze stosowania nowych przepisów,
- podstawowe wskazówki dotyczące poruszania się po Krajowym Rejestrze Zadłużonych,
- ogólny przebieg i funkcjonowanie procedur.
Program szkolenia
- Upadłość konsumencka - wprowadzenie;
- Schemat procedury;
- Krajowy Rejestr Zadłużonych - kręte ścieżki cyfryzacji;
- Problemy spotykane w praktyce.
Szkolenie skierowane jest do: prawników stojących na czele działów prawnych podmiotów gospodarczych, pracowników działów prawnych banków, radców prawnych i adwokatów.
product manager Lex Windykacje