Jesteś już użytkownikiem programów LEX?

Jak pracować z trudnym klientem w postępowaniach administracyjnych?

30 lipca 2019

Praca z klientem nie jest łatwa. Chwilami przypomina kort tenisowy, a chwilami wręcz pole bitwy. Każdy organ administracji publicznej ma doświadczenia z takimi "trudnymi" klientami. Wynika to niewątpliwie z faktu, że decyzje podejmowane w postępowaniach administracyjnych wpływają bezpośrednio na życie codzienne stron. Przykładem mogą być postępowania w sprawie wydawania decyzji o warunkach zabudowy, pozwolenia na budowę, decyzji środowiskowych, czy przydziału mieszkań komunalnych.

W jaki sposób pracować z trudnym klientem?

Klienci są różni i w bardzo różnorodny sposób komunikują swoje potrzeby. Klienci urzędów potrafią bardzo konsekwentnie walczyć o zabezpieczenie swoich interesów składając szereg pism, skarg, wniosków, odwołać czy zażaleń, nierzadko przytaczając sprzeczne argumenty. W jaki sposób pracować z trudnym klientem? Jak poprowadzić postępowanie, żeby sprawnie i szybko zakończyć sprawę? Tego dowiedzą się Państwo z naszego szkolenia: Obsługa trudnego klienta w postępowaniach administracyjnych. Zapraszamy! W programie m.in.:

  1. Postępowanie z trudnym klientem
  2. Uprawnienia osób nieuznanych za stronę postępowania
  3. Podania wnoszone e-mailem
  4. Podania o niezidentyfikowanym żądaniu
  5. Donosy i anonimy
  6. Wielość żądań w podaniu
  7. Komu, kiedy i jak udostępnia się akta sprawy
  8. oraz inne.

Zapisy na szkolenie na naszej stronie internetowej: Szkolenia Wolters Kluwer

Kamila Kokoszewska

product manager Budownictwo

Nie korzystasz jeszcze z programów LEX?
Znajdź rozwiązanie dla siebie.

Zamów prezentacje produktów LEX, dzięki której poznasz pełne możliwości serwisu oraz uzyskasz informacje o pakietach spełniających Twoje potrzeby.